This is the first time I dont know what to do.

It is awful to lie. But it is something that  should be done,



題外話,最近有點燃燒生命。
生命花費在專題 ,問題,生命上。
沒什麼時間思考自己的事情。

我想要做的我做不到,但我又不想強迫別人。
其實我也很固執,所以我知道這樣不好,但我還是硬是要讓你聽完我要講什麼。
Anyway, there should be one way, I hope so.

arrow
arrow
    全站熱搜

    zooRonald 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()